BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Specialområde Autisme i Tørring søger ny kollega.
Har du lyst til at arbejde sammen med dedikerede, engagerede og kompetente kollegaer, hvor ordentlighed er indbegrebet af dagligdagen? Kan du se dig selv som arbejdstids-planlægger, så har vi måske et job til dig.
Specialområde Autisme i Tørring er en del af Specialområde Autisme, der er Region Midtjyllands specialiserede tilbud til voksne med autisme, hvor vi tilbyder og udvikler de optimale rammer for trivsel, udvikling og forandring. Du bliver planlægger for ca. 45 medarbejdere tværfagligt sammensat af bl.a. pædagoger, socialrådgivere og ergoterapeuter på 3 af vores tilbud. Du får til opgave at udarbejde vagtplan, modtage sygemeldinger, herunder at koordinere vikardækning samt ferieplanlægning. Ud over arbejdstidsplanlægning vil der indgå andre administrative opgaver i din funktion.
Dine opgaver:
- Udarbejde arbejdstidsplan
- Tilpasning af arbejdstidsplan og afdække vikarbehov
- Overordnet kontakt til vikarer
- Udarbejde grundrul og justering heraf
- Indberetning af afvigelser og godkendelse af ugentlig arbejdstidsplan
- Normtimeopgørelse efter hver normperiode
- Ferieplanlægning
- Tilrettelægge arbejdstidsplaner i forhold til indkomne ønsker fra medarbejderne og koordinering af disse
- Medvirke til at videreudvikle den gode planlægning og implementering af MyPlan
- Øvrige administrative opgaver
Vi ønsker at du:
- Har en relevant uddannelsesmæssig baggrund eksempelvis socialfagligmedarbejder, ergoterapeut, kontoruddannelse mm.
- Har lyst til at blive en del af et specialiseret område, bidrage til at opretholde vores fagligt høje niveau - og brænder for samarbejdet omkring borgernes trivsel
- Har indgående kendskab til arbejdstidsregler
- Har viden om og anvender overenskomstaftaler og lokalaftaler samt sikrer at de overholdes for forskellige faggrupper
- Er sparringspartner og understøtter ledelsens virke
- Er loyal overfor fælles beslutninger og handler derefter
- Er optaget af at samarbejde idet vi understøtter hinanden i fællesskab
- Er god til at kommunikere – mundtligt såvel skriftligt
- Er struktureret og har overblik – og træffer beslutninger
- Udviser ordentlighed, tillid og forståelse både i din relation til borgerne samt i din funktion som arbejdsplanlægger
- Udviser handlekraft og kan navigere mellem vilkår og muligheder
- Det er en fordel hvis du har kendskab til PDC vagtplan, Shareplan og Sensum
Det kan vi tilbyde dig:
- En organisation hvor vi er nysgerrige og vægter fagligheden højt, hvorfor vi konstant opkvalificerer og udvikler os vedr. uddannelse, ny viden mm.
- Alle medarbejdere deltager i Autismepilotuddannelse – Måske ikke så relevant for en arbejdstids tilrettelægger
- Engagerede og gode kolleger, som brænder for at gøre en forskel for borgerne
- En arbejdsplads, hvor vi sætter fokus på alt det, som vi kan sammen og sammen er vi med til at skabe et stærkt arbejdsmiljø
- Vejledning og støtte fra vores Sekretariat
Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesvilkår er i henhold til gældende overenskomst mellem din faglige organisation og Region Midtjylland og aftaler om Ny Løn.
Vil du vide mere
Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte arbejdsplanlægger Solveig Yde 23118850, daglig leder Lizzi Christiansen 20324531, eller afdelingsleder Karen Krusborg 51907013.
Ansøgningsfristen er den 26. august 2024 og samtaler afholdes løbende.
Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.
Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hedensted Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Region Midtjylland, Nordre fælledvej 2, 7160 Tørring
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 26-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6096350