BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Ønsker du at arbejde som administrativ medarbejder inden for køb og salg af fast ejendom? Så har vi den perfekte stilling til dig.
Om jobbet og opgaverneVækst, Teknik & Fællesskab i Hedensted Kommune søger en dygtig og engageret kollega i en nyoprettet stilling, hvor du skal indgå i et team med vores dygtige købs- og salgskonsulent. Vi har mange spændende opgaver, der venter på dig og derfor ønsker vi tiltrædelse hurtigst muligt.
Køb og salg af kommunal jord og ejendomme er en højt prioriteret politisk opgave og vi har brug for en kollega, der kan forstærke indsatsen.
Vi søger en ny kollega, der kan svare ja til det meste af følgende:
- Har en administrativ profil med en god pen f.eks. til udarbejdelse af udbud og sagsfremstillinger til det politiske niveau så vel som økonomistyring, tinglysning og købsaftaler mv.
- Har du mod på en skiftende arbejdsdag med mange forskellige opgaver.
- Trives at have en stor kontaktflade til både borgere, mæglere og landinspektører, såvel som kollegaer, hvor der er meget samarbejde på tværs af organisationen.
- Har erfaring med køb og salg af fast ejendom – eller har lyst til at lære området at kende.
- Din uddannelse eller baggrund er ikke afgørende, hvis du har den rette erfaring og personprofil.
- Du har evne og lyst til administrativt arbejde, forstår at tænke juridisk og kan omsætte §’er til det daglige arbejde – både mundtligt og skriftligt.
- Du er erfaren bruger af Office-pakken og har flair for it-systemer - gerne erfaring med SBSYS og KMD Opus.
- Du er god til at bevare overblikket og trives med ad-hoc opgaver.
- Du er grundig, systematisk og har sans for detaljen.
- Du arbejder struktureret med opgaverne.
- Du er proaktiv, initiativrig og formår at arbejde såvel selvstændigt som med andre, for at skabe fremdrift og resultater.
- Du er detaljeorienteret samtidig med at du kan have mange bolde i luften.
Du vil blive en del af afdelingen Kultur, Vækst & Udvikling i forvaltningen Vækst, Teknik & Fællesskab. Vores opgaver er at fremme væksten i kommunen bredt set, herunder skabe gode rammer og vilkår for erhverv og bosætning, i samarbejde med afdelingerne indenfor planlægning, det tekniske område, samt kultur og fritidsområdet.
Vi tilbyder dig:
- En arbejdsplads, hvor humor og energi er vigtig og værdsat.
- En alsidig og spændende hverdag, i et hus med en god atmosfære og et godt arbejdsfællesskab.
- En arbejdsplads, hvor du får mulighed for at sætte dit eget præg på opgaverne og dagligdagen.
For den rette kandidat, kan vi tilbyde et arbejdsliv med fleksible arbejdstider og mulighed for hjemmearbejdsdage. Det gør vi, fordi balancen mellem job, familieliv og fritid skaber trivsel og glæde, hvilket er afgørende for motivation og fremdrift på arbejdspladsen.
Løn og ansættelsesvilkårLøn og ansættelse efter gældende overenskomst, med mulighed for at forhandle kvalifikations- og funktionsløn.
Arbejdstiden er som udgangspunkt 37 timer om ugen med flekstid.
Arbejdsstedet er Administrationshuset i Tørring, Stationsparken 1, 7160 Tørring.
Har du spørgsmålHar du brug for at vide mere om os og om stillingen, kan du kontakte Chef for Kultur, Vækst & Udvikling Charlotte Walkusch på tlf. 21 39 46 46 eller Køb - & salgskonsulent Mette Harbo Linee på tlf. 51 71 87 81.
AnsøgningAnsøgningsfrist er fredag den 24. januar 2024.
Første samtalerunde er fredag den 29. januar 2024.
Det er muligt, at vi indkalder udvalgte kandidater til en anden samtalerunde, hvor der skal udarbejdes og præsenteres en case.
Om osDu kan læse mere om Hedensted Kommune på https://www.hedensted.dk/om-kommunen/organisation.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Hedensted Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Hedensted Kommune, Stationsparken, 1, 7160 Tørring
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 24-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5970314